Продавець Речі для печі розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5610 відгуків
Речі для печі
+380 (96) 380-40-03
+380 (99) 731-46-91

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка по рахунок покупця. Відправка замовлень протягом 1-2 днів після оплати. Мінімальна сума для відправки ТК Нова Пошта - 200 грн. Якщо сума замовлення менше 200 грн, то до вартості товару буде додана вартість доупакування. Перевіряйте, будь ласка, товар у відділенні Нової пошти. У разі виявлення пошкоджень, складіть, будь ласка, акт прийому-передачі та заповніть бланк претензії на Новій пошті. Ми завжди відправляємо цілий товар, але, на жаль, не можемо вплинути далі на якість перевезення транспортною компанією. Ознайомитися з тарифами перевізника можна тут https://novaposhta.ua/ru/privatnim_klientam/ceny_i_tarify Важливо! Враховуючи обстановку в країні наш магазин не може нести відповідальність за посилки, відправлені поштою. Ми повертаємо кошти лише за ті посилки, що з якихось причин не були нами відправлені. Якщо товар уже відправлений поштою, то за подальшу долю посилки відповідає перевізник. Якщо за час доставки у Вас змінились обставини або місце перебування - будь ласка, зверніться на гарячу лінію перевізника для оформлення переадресації.
  • Магазини RozetkaЗа акцією "Знижка на доставку для продавців до точок видачі ROZETKA" замовлення має бути оформлено через додаток Пром.юа, оплачено пром-оплатою та бути на суму не менше, ніж 700 грн.
  • УкрпоштаУмови відправик Укрпоштою: - відправка протягом 1-3 робочих днів після оплати. - 100% передплата - мінімальна сума для відправки ТК Укрпошта - 200 грн. Якщо сума замовлення менше, то до вартості товару буде додана вартість доупакування. - безоплатне зберігання 5 днів, кожен наступний день зберігання по 10 грн. Для відстеження посилки УкрПоштою https://track.ukrposhta.ua/tracking_UA.html НАШ МАГАЗИН НЕ НЕСЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА псування товару ПІД ЧАС ТРАНСПОРТУВАННЯ УКРПОШТОЮ ТА ЗА ЗАГУБЛЕНІ НЕЮ ПОСИЛКИ. Перевіряйте, будь ласка, товар у відділенні пошти. У разі виявлення пошкоджень, що виникли під час перевезення, складайте, будь ласка, акт прийому-передачі та заповніть бланк претензії на Укрпошті. Якщо Акт не буде складено, то претензії щодо якості товару та комплектації не приймаються. Ми завжди відправляємо цілий товар, але, на жаль, не можемо вплинути далі на якість перевезення транспортною компанією. Враховуючи обстановку в країні наш магазин не може нести відповідальність за посилки, відправлені поштою. Ми повертаємо кошти лише за ті посилки, що з якихось причин не були нами відправлені. Якщо товар уже відправлений поштою, то за подальшу долю посилки відповідає перевізник. Якщо за час доставки у Вас змінились обставини або місце перебування - будь ласка, зверніться на гарячу лінію перевізника для оформлення переадресації.
  • СамовивізЗабрати замовлений товар можна за попереднім погодженням з менеджерами в одному з наших магазинів в Полтаві та лише по повній передплаті. УВАГА! ціни та асортимент в магазинах по вул. Небесної сотні, 81; Соборності, 69 та на І.Мазепи, 45 можуть відрізнятися від указанихна сайті.
  • Meest ПОШТА

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Аванс 200 грн, решта накладеним платежем на пошті (крім цукрових прикрас)Післяплатою відправляємо посилки лише Новою поштою. Для підтвердження того, що Ви дійсно мають намір забрати Ваше замовлення з відділення ТК, необхідно внести обов'язковий аванс в розмірі 10% від суми замовлення, але не менше 200 гривень. У разі неявки у відділення ТК або відмови від замовлення аванс не повертається, а є компенсацією за пересилку туди-назад. Виняток - повернення однозначно бракованого товару, що було виявлено в відділенні ТК при огляді посилки. Оплата замовлення здійснюється у відділенні ТК при отриманні товару, при цьому вартість доставки збільшується на 20 грн+2% від суми накладеного платежу. Оформлення замовлення з післяплатою не є гарантією його першочерговим відправки, всі замовлення відправляються в порядку черги. УВАГА! Цукрові прикраси післяплатою НЕ відправляються. Компанія залишає за собою право відмовити у відправці післяплатою клієнтам з поганою репутацією на порталі.
  • Оплата через інтернет (якщо у Вас є карта Visa або MasterCard будь-якого банка України)Якщо у Вас є електронний рахунок в будь-якому банку України, то Ви можете оплатити замовлення через сервіс Liqpay (https://www.liqpay.com/ru/personal) або Portmone (https://www.portmone.com.ua) !! ОБОВ'ЯЗКОВО повідомляйте про оплату !!
  • Оплата на картку ФОПШановні покупці! Повідомте нам про оплату за допомогою дзвінка або повідомлення у вайбер, пром тощо. Вказуйте ПІБ Ваше і платника (якщо вони не збігаються), час оплати, суму. Це буде гарантією своєчасного відправлення Вашого замовлення.

Ми намагаємося дуже оперативно відправляти замовлення нашим покупцям, але в силу різних обставин відправка може бути затримана на один-два робочих дні після оплати, просимо поставитися з розумінням.

Якщо в замовленні є тендітні позиції (цукрові прикраси, вафельні картинки, коробки, підкладки), то для їх схоронності ми довіряємо упаковку перевізнику. У цьому випадку при упаковці вони перевіряють товар не цілісність до відправки і надалі відповідають за його збереження. Такі замовлення краще перевіряти в відділенні перевізника і у випадку пошкодження товару, який був упакований в їх упаковку, писати претензію перевізнику на місці. Ми ніяк не можемо вплинути на акуратність роботи співробітників пошти, тому це єдиний шлях хоч якось застрахувати тендітний товар.

Прохання до клієнтів, які замовляють товар післяплатою, відповідально та уважно ставитися до замовлення товару і забирати його зі складу транспортної компанії! Враховуйте, будь ласка, що, крім вартості пересилки товару, Вам потрібно буде сплатити додатково вартість пересилання грошей (не менше 25 грн!).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner